tovikcatrin.blogg.se

2016.06.19

Kategori: Allmänt

 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2018-10-20 | 14:10:59

    Hej! Jag kom in på din blogg när jag satt o googla runt. Var själv på kunsultarion igår o huvudet bara snurrar! Blev rekommenderd 550 motiva rund HP men jag hade tänkt mest 400! Så såg jag dina bröst! Jättefina, de såg ju inte alls förstora! Hur upplever du stl?

  • Anonym säger:
    2018-10-20 | 14:10:59

    Hej! Jag kom in på din blogg när jag satt o googla runt. Var själv på kunsultarion igår o huvudet bara snurrar! Blev rekommenderd 550 motiva rund HP men jag hade tänkt mest 400! Så såg jag dina bröst! Jättefina, de såg ju inte alls förstora! Hur upplever du stl?

    Svar: Hej! Ber om ursäkt för sent svar, jag är inte inne här så ofta haha..Du kanske redan har bestämt dig och kanske redan genomgått operation, men chansar med svar :)
    Jag upplever inte dom "för stora" men ja klart dom är stora men jag är absolut inte missnöjd utan jag är så nöjd jag kunde blivit! Sen är det ju väldigt olika beroende på profil och allt dess like. Jag har runda med hög profil, så mellanåt kan jag tänka att jag kanske varit mer nöjd med lägre profil alt droppformade för att fått ett mer naturligt resultat men jag tycker dom är fina som dom är :)
    Catrin Tovik

Kommentera inlägget här: